четвер, 25 лютого 2016 р.

Районний семінар-практикум для вчителів географії

На базі Бобринецької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №4 відбувся семінар-практикум для вчителів географії з проблеми «Актуальні проблеми формування предметних компетентностей на уроках географії. Особливості викладання за новою програмою».
Кузьменко Оксана Володимирівна, методист районного методичного кабінету відділу освіти відкрила семінар та ознайомила присутніх з планом роботи.
Учасників семінару гостинно вітали адміністрація школи та учні навчального закладу. 
У ході навчально-змістовного модулю, в рамках інформаційного коктелю Кузьменко Оксана Володимирівна, методист районного методичного кабінету відділу освіти окреслила актуальні проблеми формування предметних компетентностей на уроках географії та шляхи їх вирішення.
Презентаційний модуль включав представлення професійного портрету Конова Сергія Миколайовича, вчителя першої кваліфікаційної категорії з проблеми «Формування та розвиток ключових та предметних компетентностей учнів при викладанні географії».
Практична частина семінару розпочалася з проведення відкритого уроку у 7 класі на тему «Води суходолу Північної Америки». А презентація міні-проекту учнями 6-9 класів «Чарівний світ води» стала логічним продовженням географічної теми (під час звіту учні демонстрували цікаві досліди з водою).
У ході роботи географічного практикуму вчителі географії працювали у групах, презентували географічні дослідження, розв’язували географічні задачі, обмінювалися думками щодо загальних вимог оформлення контурних карт.
Дослідницький модуль включав розгляд питання організації краєзнавчо-дослідницької роботи в навчальному закладі та виробленя рекомендації щодо формування краєзнавчої компетенції учнів при викладанні навчального предмету.
На питанні особливостей проведення державної підсумкової атестації з географії та підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання – 2016 зробила акцент Кузьменко О.В., методист РМК відділу освіти.
Семінар-практикум закінчився колом вражень: учасники семінару-практикуму обмінялись досвідом з формування ключових та предметних компетентностей, враженнями від семінару в цілому.
По завершенню були прийняті рекомендації для вчителів географії з проблеми семінару-практикуму.

Немає коментарів:

Дописати коментар